Kocaeli Yeni Escort Bayan

kocaeli-yeni-escort-bayan

Kocaeli’nin azgın ve elit beyleri için sınırsız hizmet sağlamaya çalışan bir bayanım öncelikle fiziksel özelliklerimden bahsedeyim. 1,70 boyunda 53 kiloda hoş, bakımlı ve sarışın bir bayanım, balık etli ve dolgun kalçalara sahibim. Kocaeli’nin kültürlü ve elit beyleri için her türlü fanteziye açık olduğumu belirtmek isterim. Güzel ve dolgun kalçalarımla sabaha kadar üzerinizde zıplayabilir ve sizi sabaha kadar zevk manyağı yapabilirim. Görüşmelerimi sadece 4-5 yıldızlı otellerde veya karşılıklı güven sağlanırsa eğer partnerimin evinde de gerçekleştirebilirim. Çok azgın ve ateşli olduğum için sizinle her türlü oyuncakla her türlü fanteziyi sabaha kadar gerçekleştirebilir, teninizi tenimde hissetmek isterim. Öyle bir şehvetle ve Ateşle sevişirim ki komşular bile bitince sigara yakar. Zevkinizin tavan yapacağı bir gece geçirmek istiyorsanız doğru yazıyı okuyorsunuz. Sizde benimle birlikte ateşli bir gece yaşamak istiyorsanız hemen arayın konuşalım…

Kocaeli Vip Escort Bayan Peri

izmit-vip-escort-bayan-peri-1

Merhabalar ben kocaeli  vip Escort partneri Peri, elit ve en çekici olan bayan eskort web sayfasına hoş geldiniz. Öncelikle sizlere bayan Peri ile ilgili temel bilgileri aktaracağız. Kendisi 27 yaşında olup 1.69 boyunda ve 60 kiloda her erkeğin aklını alacak güzelliğe sahip bir bayanım. Görüşmelerini İzmit merkezi yeri olan dairemde yapmaktayım. Ayrıca otel görüşmesi isteyen erkeklere otellerde eşlik etmekteyim. Kocaeli En güzel kızları İyi bir ilişki nasıl yaşanır sorusunun cevabını sizlere vermek istiyorum. Güzelliğiyle seksiliğiyle mutlu ederek mutlu olacağınız en seksi zamanlarda keyifle seks yapacağınız bayan arkadaşlarınızla birlikte olmak için escort Kocaeli sayfasındaki güzeller güzeli olan en seksi olan kızlarla tanışmanız gerekiyor. Güzel olan bu İzmit bayanlar her zaman en sıcak zamanlara da kaldığı için sizler de bu bayanları aramanız gerekmektedir. İzmit eskort siteleri arasında en iyiyi bulmak ve de en seksi zamanlarda seks hayatınızda yenilik yapmak istiyorsanız o zaman web sitemizde yer alan en güzel en dehşet bayanları bulmanızı öneririz bu  bayanlara ulaşmak islzere bir telefon kadar yakındır sizlerde en zevk dolu saatleri yaşamak istiyorsanız aramanız ve randevu almanız yeterlidir

Telefon Numaram: 0536 491 ** **

İzmit Otele Gelen Escort Hatice

izmit-otele-gelen-escort-hatice

Merhaba beyler, İzmit Escort  Bayan tanıtım sayfama hoş geldiniz. Kısaca kendimden bahsedeceğim. 2 yıldır escort olarak çalışıyorum. Yaptığım işten gayet memnunum ve işimi severek yapıyorum. Escortluk sayesinde hayatımda bir dönüm noktası oldu diyebilirim. 24 yaşımdayım şimdi, 1,69 boyunda ve 54 kiloda gayet fit bir vücuda sahibim. Görüşmelerimi partnerlerimin davet ettiği 3 4-5 yıldızlı otellerde gerçekleştiriyorum. Bakımlı ve hoş bir bayanım. Hoş sohbetli güler yüzlü, sevgili tadında bir escort istiyorsanız doğru adrestesiniz. Görüşmeye gelmeden önce partnerlerimden iki ufak isteğim var, Kondomsuz ilişki yapmıyorum bu konuda ısrar etmeyiniz ve görüşmeye gelmeden önce lütfen vücut temiliğinize özen gösteriniz. Sonuçta karşılıklı zevk almak için görüşmelerimi gerçekleştiriyorum. Bu konularda hassas olduğumu bilmenizi ve dikkat etmenizi rica ediyorum. Görüşme  öncesi arayıp randevu tarihi ve saati belirlemeliyiz onun için aramanızı bekliyorum.her dakika  her saat zevk dakikaları

Halamın kızına kötü çaktılar

halamin-kizina-kotu-caktilar

Merhaba porno hikayeler okurları, süper hikaye okuyucuları sizlere bundan 1 ay once basımdan gecen bı hadiseyi anlatmak ıstıorum bendeniz 17 teyzemin bayanı ıse 20 yasında siyah 1 63 boylarında 67 kılo yanı dıger tabırle balık etlı hoş bı kız adı sena. bendeniz sena yla herseyı acık acık konusurum o da benımle kesinlikle cekınmez hatta kımlerle ılıskıye gırdıgını bılırım o da aynı sekılde benım herseyımı bılır. bırgun benı yanına cagırdı ve kendısıne fılm teklıfı geldıgını ve güzel para verdıklerını soledı. lakin bir gıtmeye korkuyordu ve benı de yanında cagırdı. ben olur lakin kendime da bıras para koklatırsın dedım o da neden olmasın dedı. nese o gun saatt 3 te bulustuk ve daireden cıktık herifler bızı aldılar ve fılm cekılecek yere goturduler çok ınsanın olmadıgı bı gecekonduya geldık. kapıyı caldıgımızda bızı cam yarması gıbı bı asdam karsıladı ılk basta benı ıcerı almıyordu lakin sena durumu anlatınca aldı. odaya gırdık odada bır yatak bır teklı koltuktan baska bısey yokturdu. odada ıkı tene 30-35 yaslarında erkek vardı tanıstık el sıkıstık ve sena kendime teklı koltuga gecıp ızleyebılecegımı soledı dogrusu ben merak edıyordum ve boyle bır fırsatı kacırmak ıstemedım. bızı kapıda karsılayan erkek sena ya iç çamasırı verdı. daha daha sonra sena ıcerı gıttı ve ustunu degıstı odaya geldıgınde gozlerıme ınanamadımaltında kırmızı bır tanga ustte de aynı renkte bı sutyen. sutyen daracıktı ve sena nın gogusler kaçacak gıbıydı tanga desenız gotune yapısmıs ve ınsanı cezbedıyordu. benım alet dımdık olmustu ve kendımı zor tutuyordum. artik cekım baslamıstı once sena ıkı erkeği da soydu ve herifler bunu gusel bı saksoya bagladı sena ole bı yalıyordu kı sankı deneyimli gıbı o adamın büyük aletlerını hıc zorlanmadan kokluyordu bendeniz gozlerıme ınanamıyordum ve o gun teyzemin kızının ne kadarr oro.pu soldugunu anladım. daha snra baylardan bırı sena nın am.nı yalıyor dıgerı ıse senayla sevısıyordu saena cıldırıyordu bı 16 dk sevısmeden snra herifler en sonunda . ıcıne gırdı. cıft taraflı calısıyorlardı sena kıpkırmızı olmustu ve dayanamıyordu artik herifler yuklendıkce yuklenıyordu. ve en sonunda herifler aletlerı cıkardı delıklerden bırı got delıgının ustune bosaldı dıgerı de agzına. ben artik dayanamayıp ve actım aletı basladım cekmeye sena bunu gorunce yanımıza geldı gulumsedı ve bırak dedı ve aletımı somurmeye basladı en sonunda benimde bosaldım. daha daha sonra sena ustunu gıyındı ve kapıya geldık ucretını aldı ve cıktık. kendime bu olanlardan kımseye bahsetmedıgım surece onla daha cok sey gorebılecegımı soyledı.ben dunden razı olarak tabıkı de bahsetmek dedım. artik sıkı sık teyzemin kızıyla ılıskıye gırıorum tabı bıtek gırmekle kalmıorum onu becerırlerken de ızlıyorum

Otelde kendimi siktirdim

otelde-kendimi-siktirdim

merhabalar bendeniz sevgi bi şirkette calışmaktayım işim gereği devamlı şehirler arası yada yurt dısına giderim ve pansiyonlarda kalırım pansiyonlarda bir porsiyonluk tanışıklıklar olur aslında yolculukta pansiyonda sadece bi kaç ortak noktanızın oldugu insalarla tanışırsınız ve bu insanlar daha daha sonra hic bi süre görüşmezsiniz fazla nadiren aranızda birliktelikler olur bunlarda pek onemli değildir zaten insanlar sadece yolculuklarını paylaştıkları icin pek önemsemiyor sizlere yaşadığım fazla garip bi anımı anlatmak istedim. bendeniz bi günü istanbuldan şirketimizin ispartada ki şubesine denetleme görevini yapmak. icin gittik. seyahat esnasında bi kaç insanla tanıstım yine her süre oldugu gibi sadece bi kaç saçma sapan sohbetten ileriye gidilmedi otelime yerleştim pansiyonda resepsiyonda kaya adında bi çıtır çocuk duruyordu bu çocuk gayet karizmatik vücüdu doğru ve gayet sempatikti, oda anahtarımı verdi odama geçtim uyumak icin yatağa girdiğimde aklımda hep kaya var aslında daha bi kaç saniyeliğine görmüştüm lakin aklımdan çıkmak bilmiyordu dineyse o akşam yarı uykulu yarı uykusuz yattım erkenden olmuş şirkete gittik., işlerimi yaptim normalde bendeniz şehir dısına gittiğimde mutlaka o ili gezerim tozarım bundan keyif alırım lakin resepsiyonda ki çocuk benii benden almıştı hemencecik şirkette ki işim bitince pansiyona döndüm, pansiyonda anahtarımı alıp odama geçtim bu esnada kaya çalışmıyor yerine baska birisi gelmiş ilgileniyordu benimde bunun üzerine odama geçip tv izlemeye başlayınca azıcık bekledikten daha sonra saatt gece 7 yi geçtikten daha sonra resepsiyona bi seyler yemek icin indim bide baktımki kaya geldi. bendeniz kahvemi alıp lobide kaleyi görecek sekilde çömelip kahvemi içmeye başlayınca bu esnada kaya’ya goz atıyordum kayanın dikkatini çektim kayada kendime bakmaya başlamıştı. bunun üzerine gözlerimde yanımıza gelmesin işareti kaya yanımıza çıktı bendeniz sıkıştım azıcık konuşup chat etmeye başladık istanbul’da ünvrs okudğunu lakin parasal sıkıntılardan dolayı fakülteyi bıraktığını anlattı benimde kendisine çalıştığı şirketle alakalı hayatımla alakalı birkac ay daha sonra odama gidiyorum istersen gel odamda chat edelim demiştim. bunun üzerine kaya ok resepsiyonu bi partneri bırakıp geleyim demişti. yeni başta bendeniz odama geçtim hemencecik bi banyo aldık. ve iç çamaşırlarını giydim birkac dakika daha sonra kapı çaldı çıkan kayaydı kapıyı iç çamaşırlarımla açmak içeriye davet etim. benii o halde görünce fazla şaşırdı içeriye girdi hemencecik sevişmeye başladık öpüşerek yatağa gittim. ellerimle hemencecik kemerini açmak aletini tuttum o esnada o ben memelerimin uçları yalıyordu daha sonra bendeniz onunn aletini dudak arama aldık. dilimle yalayıp somurmaya başlayınca kaya deliriyordu hemencecik benii domalttı ve soktu her sokuşunda inliyor atıyordum pansiyonlarda sese kimse birşey demez daha sonra bacaklarımı omzuna aldı ve alttan girmeye başlamıştı. kendımı kaybettim inliyor atmıştım. ve ikimiz aynı sırada rahatladık kaya üzerini giydi resepsiyona döndü akşamın ilerleyen vakitlerinde tam üç. kez çıktı ve üç. kez birlikte olduk.

Page 2 of 2 1 2
  • Kocaeli Escort Sarışın Üniversiteli Bayan Deniz

    by on 4 Kasım 2018 - 1 Yorumlar

    Erotik olgun kızıl saçlı hatunlar seks konusunda önem arz etmektedir. Bu yönden de erkeklerin seks fantezileri anlamında da büyük bir yer tutan tüm bu kızıl saçları ile olgun hatunlara yönelik senin de ilgin olduğu biliniyorsa web site üzerinden bu tarz kadınlar ile tanışmak senin de hakkın. Ben de bu olgun hatlarda kızıl saçlarım ile seni […]

  • civil-civil-kocaeli-escort-kizlar

    Cıvıl Cıvıl Kocaeli Escort Kızlar

    by on 19 Eylül 2016 - 0 Yorumlar

    Hayat seçeneklerimize göre her şekilde ihtiyaçlarımıza göre hareket ederek bizi değişik seçimlere zorlayan sıhhatli neticeleri kolayca yaratabiliriz. Kısa vakitte isteklerimize uygun olanını belirleyerek değişik koşullara göre ihtiyaçlarımızı kısa vakitte en tesirli şekilde ayarlayabiliriz. Bu istikamette bize göre kısa vakitte gerektiği gibi seçenekleri sağlayarak Kocaeli Escort ile kısa müddette bize göre neticeleri tasarlayarak farkımızı ön tasarıya kolayca çıkartabiliriz. Her […]

  • izmit-rus-escort-natasa-3

    İzmit Rus Escort Nataşa

    by on 23 Temmuz 2016 - 1 Yorumlar

    Merhabalar ben izmit  escort bayan denilince akla gelecek ilk isimlerin başında olan Nataşa siz İzmit’de bulunan beyelere eşlik etmekteyim. Memleketim Ukrayna olup izmit escortları arasında yer almaktayım.Sizlerin isteklerini en iyi şekilde karşılayacak vip ve kaliteli bir partner olarak sizlere aktarmak istediği bilgileri sitemiz üzerinden yayınlıyorum. 178 boyunda 65 kiloda bir kadınım. Kendi evimde ve otelde görüşmelere […]

  • izmit-olgun-escort-bayan-cigdem-2

    Kocaeli Olgun Escort Bayan Çiğdem

    by on 24 Temmuz 2016 - 0 Yorumlar

    Merhaba Kocaeli li beyler benim ismim Çiğdem, Sizlere inanılmaz bir escortluk hizmeti vermek için buradayım. Yaşım 30 Gögüs ölcüm 90 ve 65 kiloda bakımlı olgun Kocaeli escort bayanım. Sizlere otelde veya kendi evimde hizmet vermekteyim. Gece yarısına kadar da telefonum açık olmaktadır. En iyi seks deneyimlerinizi Kocaeli escort bayan Çiğdem ile yaşayabilirsiniz.Zarif, kibar ve çok hoş bir […]

  • izmit-genc-sex-bagimlisi-escort-pinar

    Kocaeli Genç Sex Bağımlısı Escort Pınar

    by on 24 Temmuz 2016 - 3 Yorumlar

    Merhaba beyler ben Kocaeli Escort Pınar. Yaklaşık olarak 2 yıldır escort olarak çalışmaktayım ve işimi seven ve yatakta ki görevini çok iyi bilen bir escort bayanım. 23 yaşında 1,70 boyunda ve 52 kiloda 80-60-95 vücut ölçülerine sahip bir bayanım. Sexe bağımlısı birisiyim. Yatakta her türlü fantaziye açık ve partnerimi yatakta mutlu olduğunu görmek beni de mutlu […]